lördag 10 september 2011

Vilken hit!

Padd-träffen blev en jättehit...kommer nog att upprepas med jämna mellanrum...jätteroliga, trevliga tjejer!



Massor med gott...god mat och goda efterrätter...cheesecace och pannacotta. Och en jäkla massa skitsnack och skratt!

Tror att det blev bestämt att vi skulle försöka oss på Tjejmilen nästa år också...vet inte riktigt hur det ska gå till men ger dom andra sig på det så ska fanemej jag också göra det! Möjligen en tjuvstart med Vårruset. Måste nog börja springa oftare om jag ska klara detta, å typ gå ner en sådär 25 kilo!!!

Blev inte riktigt som jag tänkt mig denna helg, det var en hel massa provapå pass på gymmet hela lördagen, men då jag inte känner mig helt 100 i kroppen pga infektion och antibiotika så det blev inget gym idag!
Lånade dock med mig syrrans vovve hem å har varit ute med henne i nästan en timme, joggat å gått om vart annat.

I går efter jobbet var jag ner en sväng på stan, tänkte att jag kanske kunde hitta på något nytt att ha på mig på padd-träffen.

Det blev en ny sportbh och nytt linne på HM (tog en sportbh i stl M...kom i den å brösten sitter så fast som de bara kan i den) Provade även den randiga klänningen...dock fanns den bara i Large å var väldigt tajt i armarna så den blev det inte. Hittade dessutom på en svart kjol på HM.
På VeroModa kollade jag in dessa tröjor (Å på jobbet hade köpt en sådan i grönt i veckan som var så snygg, ville dock inte köpa samma färg som henne). Provade dessutom ytterligare en färg (som jag gillade jättemycket!) men den fanns bara upp till stl L å kändes lite liten runt rumpan. Tillslut så blev det tröjan i rött. Hittade dessutom en ny BH på Lindex, en naturvit EllaMay med frontknäppning...jätteskön!

I förmiddags följde jag med en kompis å kollade på lite begagnade möbler på Pias Retur å sen tog vi en fika på stan å satt å snackade lite.

Nu ska jag nog ta å fortsätta med att mala fläskfärs...har ungefär hälften kvar att göra...gjorde en del imorse medans jag väntade på att få äta frukost (den förbaskade antibiotikan skall tas 1 timme före måltid, 3ggr om dagen).



2 kommentarer:

  1. Jäklar vad snygga vi blir i våra nya tröjor :)
    Synd att den grårandiga inte fanns i storlek för den var du jättefin i.

    Tjejmilen, det var så det började för mig med, go for it!!

    // Rosshyttan deLuxe

    SvaraRadera
  2. Jag gillade den grårandiga jättemycket, men det kändes inte som att den skulle ge med sig nåt i armarna =(

    Får se hur benen håller...å skorna med för den delen, men jag vet ju nån som har koll på det där med löparskor! ;)

    SvaraRadera