söndag 11 september 2011

Sköna söndag..



Vaknade vid halv nio (hade ställt klockan), slumrade till en liten stund och vaknade igen aldeles vid nio...av att Molly stod på min rygg å slickade mig på kinden!

Så här trött var Molly igår efter en timmes promenad/jogg!

Fick sedan hjälpa sambon att städa ur en buss...han hade kört ett gäng gubbar på en golf-resa torsd-sönd.
Lite mat på det...Pizza...inte särskillt bra...fick ont i magen...men jäklar så gott!

Hem, lite slapp i soffan en stund innan det var dags för gymmet, tog mig en liten tur på löpbandet först...1 km på 6,54...svettades som en gris! Sen var det 30 minuters Zumba...svettades inge mindre då kan jag säga...undrar om det är bra eller dåligt för min svettkörtel-infektion...knölen känns iaf lite mindre.

Dessutom så kom syrran förbi med en liten kasse med kantareller, dom hade varit med både unge å hund ute i skogen å plockat svamp...dom måste tycka att det är ganska roligt att plocka med tanke på att syrran inte ens äter svamp...går inte ens att lura henne, har försökt många gånger! Molly hade iaf haft det väldigt roligt i skogen, hon springer runt tills hon nästan stupar.


Kvällsmat - Smörstekta kantareller, ostfralla med mögelost och lite sallad...Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar