onsdag 7 september 2011

Ingen bra träningsdag idag...

Bestämde mig redan igår att jag skulle försöka springa min lilla runda idag, såg inte så lovande ut idag under dagen då regnet hällde ner...blev dock uppehåll tills jag slutade jobbet :-)

Passade på att ta en tur förbi TeamSportia och införskaffa mig ytterligare ett par löpar-tights (denna gång 1 stl mindre, dom andra är lite höga i midjan).

Kom hem, bytte om och satte iväg ut, kände ganska omgående att det gjorde ont på smalbenen men fortsatte att jogga å gå om vart annat...dessutom så började det kännas bakpå vänstra låret igen och i knäna...var nog inte riktigt meningen att jag skulle träna alls idag egentligen!
Jag gjorde iaf hela rundan på ett snitt av 7,22 min/km vilket ändå är ganska bra...fattar bara inte hur det kommer sig att gps'n påstår att rundan var 3,44 km idag härom dagen var det 3,49 å jag har kört exakt samma vända varje gång (visserligen bara 50 meters skillnad, men ändå).

Imorgon blir det nya tag med ett Zumbapass inplanerat ;-)

Denna är precis beställd, behöver ha en vattentät väska till ifånen...så den inte blir vattenskadad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar