tisdag 6 september 2011

Ont som fan i fötterna å träningsvärk i magen

Håller på att öva på att gå i högklackat, igår hade jag mina "träskor" med klack ca 7 cm, använde dom hela dagen...idag hade jag ett par högklackade stövletter (ca 10cm klack) även dom hela dagen! :-) Resten av veckan blir det gympadojjor...fötterna känns definitivt att dom finns där !

Känner dessutom av att jag körde Zumba i söndags å Kettlebellpasset igår, börjar bli stel som sjutton i magen, bröstmusklerna är också smått stela...men träningsvärk är bra!!! Måste bara gnälla lite ändå!

Imorgon har jag inte nåt pass inbokat så då tänkte jag mig att testa min lilla joggingrunda igen.

Det onda jag kände bakpå låret igår känns betydligt bättre idag, tack å lov :-)


Nu blir det snart sängen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar