söndag 4 september 2011

Önskedrömmar bör man väl kunna ha...

Önskar att jag orkar upp i tid imorgon bitti...så att jag hinner ta en joggingtur före jobbet...men det kommer nog att förbli en önskedröm...


Pannkakorna är precis lika goda som kvällsmat! ;-)   Å aldeles nybakade ostfrallor m mögelost.

Var på gymmet idag på ett Zumbapass, var lika roligt idag som förra söndagen, tänk att 30 minuter kan gå så jäkla fort, skulle gärna ha ett 1-timmes pass, men i så fall måste jag nog ha med mig mer än en handduk...för fan vad jag svettas under ett pass.

Står på väntelistan (plats nr 2) för Kettlebell imorgon, ska försöka komma ihåg att åka dit i rätt tid imorgon om jag kommer med, eller kanske till och med åka ner å kanske komma med på drop-in plats.

Undrar vad man ska hitta på att äta den kommande veckan, det alltid återkommande dilemmat...det bör nog bli något med coleslaw till nån dag, har råkostsallad liggandes i kylskåpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar