lördag 3 september 2011

Aldeles skakis

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig när jag skrev igår kväll...det blev inga kräftor och inte kom jag upp i tid imorse för en joggingtur heller.

Gick upp vid 9, pannkaksfrukost, fika bestående av 2 glas kaffe på +fiket, grattade Marie (taco-paj och fikabröd...gott var det!), middag hemma (quinoa, kyckling och currysås), ytterligare kaffe...känns som jag hunnit med en del kaffedrickande idag. Inte undra på att magen inte mår tipp topp!

Men jag tog mig ut tillslut...gjorde rundan på 50 sekunder mindre än i onsdags! YES! Tempo 7,2 min/km...8,18 km/h. Tog dock ut mig lite för mycket redan på den första kilometernd (låg då på tempo 6,38 min/km) så jag fick gå en bit för att försöka få ner pulsen lite...även fast det är över en timme sen jag kom in så är jag fortfarande helt skakis.

Och nu har vi ätit kräftor...Förresten det är ingen bra idé att försöka äta kräftor när händerna skakar...;-)

Imorgon är det dax för ett pass Zumba igen...ser fortfarande ut som att Emma ska leda passet...Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar