onsdag 24 augusti 2011

Testar nåt nytt

Idag testar jag att blogga från iPaden, det verkar funka fint!

Har spenderat dagen på en "användarträff" hos Triona där vi fått reda på lite kommande grejer gällande vårt ordersystem. Intressant dag allt som allt som avslutades med en VÄLDIGT GOD 3-rätters middag på en Italienk resturang på Söder.

Nu ligger jag i sängen på Hotell Oden å oojjar mig en del om min träningsvärk som kommer mer och mer...eftersom det inte finns någon här jag kan beklaga mig för som kan tycka synd om mig så tänkte jag dela med mig av det här på bloggen istället!

Ny träning är inbokad: söndag-Zumba, måndag-kettlebell, tisdag-stepup, ska även försöka få in nån gymvända eller / och nån promenad under nästa vecka!

Imorgon blir det förmodligen korvstoppning...arbetsrätts-seminarie...vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag bokade in det! Nå borde man nog snappa upp iaf.

Nu ser jag fram emot hotellfrukosten imorgon, är dock lite besviken på att det tydligen inte serveras bacon (Triona killarna har skvallrat, dom sov här igår).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar