tisdag 23 augusti 2011

Sköönt med träningsvärk!

Tänkte bara tala om att jag överlevde dubbelpasset idag, det blev 50 min StepUp och 35 min Easyline.

Steppen var skitkul, tog dock en stund innan man fattade stegen, men roligt och svettigt var det!
Easyline passet var lika svettigt som vanligt, kunde inte riktigt ta i fullt då det kändes som nån tryckt in knivar i svanken på mig så fort jag spännde mage/rygg, men många av övningarna funkade bra.

Har känt av lite träningsvärk i magen idag, troligen efter kettlebell passet igår, just nu känns det bra, men undrar lite hur jag kommer att känna mig imorgon...då jag dessutom inte är hemma.

Nu blir det träningsuppehåll tills på söndag tror jag, åker bort imorgon...kommer hem på torsdag kväll...kommer inte att bli nåt på torsdag är jag helt övertygad om, fredagar brukar jag aldrig hinna träna, lördag ska vi bort men på söndag har jag bokat in Zumba =)

Så blir det nya tag igen nästa vecka...Beach 2015 here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar