onsdag 31 augusti 2011

Mums vilken god frukost

Fick tips om ett pannkaksrecept som jag kände att jag måste prova, så imorse tio i sex ställde jag mig vid spisen och stekte pannkakor. Jag tog halva receptet (det blev 4 pannkakor varav 2 hamnade i kylen tills imorgon bitti, det räckte gott och väl). Serverades med vispad grädde (med vaniljpulver i) och hallon.

Ser fram emot frukostdags imorgon :-)

Igår var jag på StepUp igen, lika roligt denna vecka...men även fast det var samma program denna gång så tror jag att jag tappade bort mig lika mycket som sist. Imorgon kväll så blir det ett Zumba pass igen, det ser ut att bli samma instruktör som sist, JIIIPPPIIII, hennes pass var ju jätteroligt och jag har haft träningsvärk i hela mittpartiet sedan i söndags!

I söndags på Zumban kom det in en kvinna som hade precis sådana byxor som jag skulle vilja ha, så jag frågade vart hon handlat dom någonstans...på TeamSportia i Avesta av alla ställen...så idag var jag in där och tittade om dom hade några sådana i min storlek....å det hade dom, hittade på dom efter lite letande på fel ställe.

Tillräckligt långa för att inte skrynkla ihop sig i knävecket, dragkedja bak i benslutet samt ett "gummi-band" nertill på insidan som gör att dom inte glider upp.

Riktigt så här bra ser dom kanske inte ut på mig, men dom var iallafall riktigt sköna...tror att jag ska ut och konsumenttesta dom en sväng nu snart, ska bara ta och stoppa i ett par maskiner med tvätt först. Fattar inte att det aldrig tar slut i tvättstugan, å det blir ju inte bättre av att man slänger in träningskläder där hela tiden!


2 kommentarer:

  1. Tycker vi gör som vi sa och börjar med pannkaks frukost på jobbet, givetvis med grädde, våra arbetskamrater kommer att bli gröna av avund :)

    // Rosshyttan deLuxe

    SvaraRadera
  2. Vi kör på med det nästa vecka...frestas rejält... ;-)

    SvaraRadera