måndag 29 augusti 2011

Fy fan va snurrig jag är

Började dagen med att ta på mig "fel" munkjacka...å märkte det inte förrän klockan hade passerat 14 i eftermiddags. Å nu i kväll så missade jag kettlebell passet, helt plötsligt fick jag för mig att det började kl 20,15 (det började 19,45) måste ha blandat ihop det med Zumbapasset på torsdag som börjar 20,15.

Tog en löptur istället, fan...nu börjar jag nästan kunna kalla det för löptur nu...jag joggade 3,49 km (gick bara några steg då och då)! Tempo 7,45 min/km idag också, men orkade hela vändan idag.

Har bakat en sats Lchf Ostfrallor (recept från Åse på 56kilo.se) idag, blir nog någon fler sats under veckan...smakade jättebra med Blue Castello på :-) Tror att jag ska sätta i mig ytterligare en nu, blev hungrig efter joggingturen.
Ett annat gott bröd utan särskillt mycket kolhydrater är detta Lchf-bröd helt utan mjöl.

1 kommentar:

  1. Va duktig du är att springa!
    O ett bra tempo!
    Tack för tips på bröd, sitter fint när man är mackoman som jag:)

    SvaraRadera